Монолітний залізобетонний каркас
9 етапів виконання роботи
В даному випадку ми розглянемо зведення монолітного фундаменту з невеликим підвалом під гаражним приміщенням, тому котлован буде в два рівня по глибині. Після прив'язки будинку до ділянки починається будівництво фундаменту. Після того як осі будинку винесені (розмічені), потрібно дати запас на котлован розставивши відповідні осі.
Після всього зробленого вище, приймаємо рішення в яке місце на ділянці буде складатися родючий шар і подальший ґрунт з котловану, причому родючий ґрунт складаємо окремо.
Далі викопуємо котлован фронтальним навантажувачем під нівелір, не докопуючи до проектної позначки 100-150 мм. Для пристрою котловану другого рівня під підвал використовуємо більш точну геодезичну розмітку і більш маневрений екскаватор-навантажувач.
Наступним етапом після готового котловану є доопрацювання ґрунту вручну.
На висохлий праймер клеїмо горизонтальну гідроізоляцію в два шари з нахлестом в 100 мм і зміщенням між стиками в 400 мм. Виконуємо монтаж опалубки. Товщина плити становить 250 мм. Арматурний каркас являє собою подвійну сітку 200х200 мм з арматури d12S500. Весь каркас лежить на фіксаторах арматури для витримування захисного шару арматури. По всьому периметру майбутніх монолітних стін залишаємо вертикальні випуски арматурних каркасів. Оскільки погодні умови дозволяли, укладання бетону виробляли з автобетонозмішувача, ущільнюючи бетон глибинним вібратором. Бетон М350, С20 / 25.
Далі виробляємо розмітку монолітної подушки по вже наявній бетонної підготовки, після чого, приступаємо до армуванню самої подушки використовуючи різні фіксатори арматури для витримування захисного шару.
Коли армування завершено, приступаємо до монтажу опалубки і її розкріплення. Після монтажу опалубки перевіряємо чи скрізь витриманий бічний захисний шар арматури, де необхідно вішаємо фіксатори арматури.
Оскільки під'їзні шляхи до даного об'єкта сильно обмежені, то для подачі бетону використовуємо автобетононасос.
Подушка має висоту 60 см, тому бетон укладаємо одним шаром з подальшим ущільненням глибинним вібратором.
Після досягнення монолітної подушкою необхідної міцності виконуємо демонтаж опалубки.
Розмічаємо розташування монолітних стін підвалу на подушку починаємо в'язати арматурні каркаси. Після в'язки арматурних каркасів виконуємо монтаж опалубки стін підвалу одночасно встановлюючи в стіни необхідні заставні через які в подальшому будуть проходити різні комунікації.
Також готуємо до укладання бетону чорнову підлогу підвалу попередньо ущільнивши ґрунт під підлогою.
Виконуємо гідроізоляцію підлоги в два шари, використовуючи рулонну гідроізоляцію. Виконуємо теплоізоляцію, укладаючи на гідроізоляцію, в даному випадку, листи екструдованого пінополістиролу. Потім на теплоізоляцію кладемо арматурну сітку.
Після монтажу і додаткового розкріплення опалубки стін підвалу відбиваємо на опалубці, використовуючи нівелір, верхній рівень стін по якому буде укладатися бетон.
Де необхідно, було виконано пристрій робочих швів бетонування на 1/3 прольоту конструкції з випуском арматурних каркасів. Подача бетону автобетононасосом. Спочатку укладаємо бетон в опалубку стін підвалу, а потім на чорнову підлогу підвалу. Бетон в стіни укладаємо рівномірно, пошарово, ущільнюючи бетон до появи повітряних бульбашок на його поверхні. Ми залишаємо випуски в стінах, які будуть зв'язуватися з арматурним каркасом монолітного перекриття.
Знявши опалубку виробляємо закладення технологічних отворів залишаються від кріплення опалубки. Далі ґрунтуємо зовнішні стіни підвалу в два шари і виконуємо вертикальну гідроізоляцію теж в два шари. Утеплюємо підвал екструдованим пінополістиролом і виконуємо екскаватором-навантажувачем зворотну засипку підвалу.
Далі розмічаємо за монолітною подушці стрічку фундаменту, в'яжемо арматурні каркаси, встановлюємо опалубку.
Одночасно встановлюємо опалубку монолітного перекриття і теж в'яжемо арматурні каркаси. Де необхідно додатково розкріплювати опалубку і одягаємо на каркаси фіксатори арматури, вставляємо заставні для комунікацій і залишаємо запили для дверей і воріт гаража. Після чого автобетононасосом подаємо бетон в опалубкупослойно з подальшим ущільненням глибинним вібратором.
Після набору бетоном необхідної міцності виконуємо демонтаж опалубки і закладення технологічних отворів від основного кріплення опалубки.
9 етапів виконання роботи
6 етапів будівництва стрічкового фундаменту
11 етапів будівництва стрічкового фундаменту
4 етапи будівництва плиткового фундаменту